Godišnji sastanak CAETS-a i Simpozij o obrazovanju inženjera

z@dmin
U Budimpešti od 26. do 28. lipnja 2013. organiziran je godišnji sastanak CAETS-a (International Council of Academies of Engineering and Technological Sciences) i simpozij pod nazivom “Innovative approaches to engineering education”. Sa strane Akademije tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ) bili su nazočni prof. dr. sc. Bernard Franković s Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci i prof. dr. sc. Karolj Skala s Instituta Ruđer Bošković.

Prof. dr. sc. Karolj Skala je uručio poklon prof. dr. sc. Jánosu Ginsztleru, predsjedniku CAETS-a – Meštrovićevu skulpturu o Nikoli Tesli u izvedbi na 3D printeru.

Prof. dr. sc. Karolj Skala uručio je poklon prof. dr. sc. Jánosu Ginsztleru, predsjedniku CAETS-a – Meštrovićevu skulpturu o Nikoli Tesli u izvedbi na 3D printeru.

Na konferenciji o inovativnim pristupima inženjerskoj edukaciji prof. Skala je predstavio FP7 projekt: Embedded Computer Engineering Learning Platform – E2LP, koji razvijaju IRB i FER iz Hrvatske u suradnji s još 7 institucija EU.

Slijedeća objava

NATJEČAJ ZA DODJELU NAGRADA

U Budimpešti od 26. do 28. lipnja 2013. organiziran je godišnji sastanak CAETS-a (International Council of Academies of Engineering and Technological Sciences) i simpozij pod nazivom “Innovative approaches to engineering education”. Sa strane Akademije tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ) bili su nazočni prof. dr. sc. Bernard Franković s Tehničkog fakulteta Sveučilišta […]

Kolačići: Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, na vaše uređaje vršimo pohranu male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići. Uz prihvat Kolačića vaše pregledavanje stranice će se vršiti nesmetano, a u koliko ne prihvatite Kolačiće možda vam neki od sadržaja neće biti dostupni. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close